Als traktatie heb ik taartpunten gemaakt. Omdat het er zoveel waren moesten ze opgestapeld worden. Ik heb er een stuk doek omheen gedaan met een lint, mooie strik van gemaakt en op een taartschaal. Nu ligt het stabiel om mee naar school te nemen en ziet er ook wat minder rommelig uit.
Meg en een vriendinnetje hebben lustig meegeholpen de foto's /bloemen uit te stansen en op te plakken.


Als ideetje voor haar feestje (die nog even op zich laat wachten doordat ze zelf uitgenodigd werd op een ander feestje) zag ik een STIPPENPARTY. Geinig leek me dat!
Dus kaartjes gemaakt met stippen papier. Ze is gek van cupcakes, dus dat werd het ontwerp.
Gisteren wat driehoekige lapjes, die mijn moeder meegenomen had geverfd. Die kunnen ze dan met stippen bewerken en om doen. Ook van die petjes dus das al een heel grappig gezicht straks. Verder spelletjes, smarties, pannenkoeken. Kan niet mis gaan denk ik zo ;o))

Ha meis van harte gefeliciteerd met jullie dochter heerlijk he als ze groter worden en je samen kan genieten.
ReplyDeleteHeel leuk zo met die taart prachtig om te zien.
Heb zaterdag een leuke en gezellige dag.
Liefs Lia
Alvast gefeliciteerd met je dochter en de traktaties zien er schitterend uit. Groetjes Els
ReplyDeleteAlvast gefeliciteerd met je dochter. Leuk die taartpunten en alvast heel veel plezier met de stippenparty.
ReplyDeleteGefeliciteerd met je dochter!! en wat ben je weer creatief bezig geweest, super leuk!! fijne dag he!!
ReplyDelete