translate

Followers

Thursday, March 22, 2012

Party

Aangezien onze kleine prul zondag jarig is, moet er van alles in orde gemaakt worden en ook gefrobeld worden natuurlijk.

Als traktatie heb ik taartpunten gemaakt. Omdat het er zoveel waren moesten ze opgestapeld worden. Ik heb er een stuk doek omheen gedaan met een lint, mooie strik van gemaakt en op een taartschaal. Nu ligt het stabiel om mee naar school te nemen en ziet er ook wat minder rommelig uit.
Meg en een vriendinnetje hebben lustig meegeholpen de foto's /bloemen uit te stansen en op te plakken.

Als ideetje voor haar feestje (die nog even op zich laat wachten doordat ze zelf uitgenodigd werd op een ander feestje) zag ik een STIPPENPARTY. Geinig leek me dat!
Dus kaartjes gemaakt met stippen papier. Ze is gek van cupcakes, dus dat werd het ontwerp.
Gisteren wat driehoekige lapjes, die mijn moeder meegenomen had geverfd. Die kunnen ze dan met stippen bewerken en om doen. Ook van die petjes dus das al een heel grappig gezicht straks. Verder spelletjes, smarties, pannenkoeken. Kan niet mis gaan denk ik zo ;o))




Zaterdag gaan Meg en ik aan de bak. Ze is zooooo'n fan van Rudolph van Veen en Simon van de taarten van Abel. Heerlijk vind ze dat. Lekker samen op de bank iedere avond Rudolphs Bakery kijken. Nou ja, de helft, dan moet ze naar bed. Maar vanaf volgende week mag ze het laatste kwartiertje ook kijken. Wat is ze daar trots op!! Hahaha. Scheetje. Maar goed, zaterdag worden er dus taarten gebakken in huize Roosenburg. Ze heeft er helemaal zin in (en ik ook)

4 comments:

  1. Ha meis van harte gefeliciteerd met jullie dochter heerlijk he als ze groter worden en je samen kan genieten.
    Heel leuk zo met die taart prachtig om te zien.
    Heb zaterdag een leuke en gezellige dag.
    Liefs Lia

    ReplyDelete
  2. Alvast gefeliciteerd met je dochter en de traktaties zien er schitterend uit. Groetjes Els

    ReplyDelete
  3. Alvast gefeliciteerd met je dochter. Leuk die taartpunten en alvast heel veel plezier met de stippenparty.

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met je dochter!! en wat ben je weer creatief bezig geweest, super leuk!! fijne dag he!!

    ReplyDelete