Ben net terug van de Creating Keepsakes Convention in Mesa, Arizona en het was weer geweldig. Wat hebben we veel gedaan!!!
42 Layouts, 4 mini albums en 6 kaarten in 5 dagen. Te gek voor woorden, maar wat een plezier!
Nu ff niet meer tijd om te schrijven maar een verslag volgt nog hoor ;o)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

Fijn dat het zo leuk was.
ReplyDeleteHebben jullie ook s'nachts zitten scrappen?
Het ziet er geweldig uit.
wow, jij bent druk geweest.....had je nog wel tijd om te beppen?
ReplyDeleteDat is flink doorscrappen geweest,hihi. Ik krijg dat nog niet in een jaar voor elkaar.
ReplyDeleteHet ziet er allemaal wel gaaf uit.