translate

Followers

Saturday, March 10, 2012

pfffff

En het ademt maar door.... ben alleen maar zo boos dat het niet voorbij mag zijn....

2 comments:

  1. Goede morgen Marlies, ik wens je de komende tijd veel sterkte. Ik ben erg stil van je verhalen wat een vervelende situatie.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    ReplyDelete
  2. Vreselijk meis, hou wel vol he en laat je boosheid niet overheersen.
    Liefs Lia

    ReplyDelete