Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Goede morgen Marlies, ik wens je de komende tijd veel sterkte. Ik ben erg stil van je verhalen wat een vervelende situatie.
ReplyDeleteGroetjes Scrapfanaat Peter
Vreselijk meis, hou wel vol he en laat je boosheid niet overheersen.
ReplyDeleteLiefs Lia