Ch#8
Maak een LO met alleen blauw en bruin. Tekst mag eventueel met wit of zwart.
Bruin en blauw vind ik allebei prachtige kleuren en gecombineerd al helemaal, dus dat kwam goed. En ik had ook heeeeeel erg mooi papier, maar het rotte met mooi papier is dat ik het soms zoooo zonde vind om te gebruiken! Whahaha. Wat een muts he?! Maar ik kan ook heel goed alleen maar achter mijn bureau zitten genieten van mijn papier, gewoon ernaar kijken. Zo achterlijk, ik weet het. En het ronde papier had ook zo'n prachtige achterkant, dat ik het echt onwijs zonde vond om op te plakken, maar nu hij af is denk ik, joh Mar wat zit je toch af en toe te zeuren, dan koop je m toch gewoon nog een keer!! Hihihi. (ok, ik weet dat de scrapperts onder ons dit misschien wel herkennen, maar mijn familie denkt dat ik nu toch echt ben doorgedraaid, whahhaa)
Maar goed. lekker simpel gehouden, mooi papier en mooie foto's hebben niet veel nodig. Wil niet zeggen dat er geen werk aan zat, heb de doodles met de hand zitten borduren ;o)
Titel met de Cricut/SCAL gemaakt.

nou doorgedraaid wil ik niet zeggen maar een beetje .......... verliefd op papier dan maar maar inderdaad mooi papier gr ger
ReplyDeletemaar ga maar lekker door jou hobbie ik kan het niet gr ger
ReplyDeleteKan niet anders zeggen als WOW, wat een ongelooflijk mooie layout.
ReplyDeleteAls scrapper herken ik het helemaal hoor, het verhaal van niet durven in mooi papier te snijden/knippen. Toch zeker als beide kanten mooi zijn.