Nou zoals ik al zei, de LO had ik al helemaal in mijn hoofd dus dat ging als een trein (toen de kids eenmaal hun toetje kregen en ik een fotootje kon schieten LOL) TOTDAT de folie van de hotfix aan mijn foto's bleef kleven!!! Aaarghhh. Waarom kan ik nou nooit eens zonder fouten scrappen, whahaha. Wat een doos ben ik toch!
Maar goed, bij scrappen is het ook weer zo dat je alles wel weer zo'n beetje recht kunt breien, toch?! Dus dit is ie uiteindelijk geworden.

Tja, blunderen hoort nu eenmaal bij scrappen. Hoevaak ik niet lijm op de verkeerde kant van het papier heb geplakt....
ReplyDeleteMaar je hebt het prima opgelost. de layout ziet er heel leuk uit.