Gebruik alleen groen en geel. De kleuren moeten beiden terugkomen in de LO. Voor de tekst mag je wel wit of zwart gebruiken en in de foto mogen ook andere kleuren zitten.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
dit gaat toch nog wel snel al 3 klaarwat dat betreft heb jij nog al veel foto.s je heb van alles wat volgens mij en het komt nog leuk uit geinig gr ger
ReplyDeleteDat gaat inderdaad wel snel. Ik zou denk heel veel moeite hebben met deze challenge. En wat een prachtige foto's. Het is dan ook een hele mooie layout.
ReplyDelete