translate

Followers

Tuesday, June 15, 2010

Ch #4

Maak een layout met daarop een Nederlandse vlag. De vlag mag niet in een foto zitten, maar moet echt een onderdeel van je layout zijn.
Nu vond ik dat wel moeilijk, maar heb er maar weer wat van gebrouwen. Ik had gisterochtend een foto gemaakt van de kids die op school de wedstrijd gingen kijken. In vol ornaat natuurlijk ;o)

Ik heb zowaar alleen een vel wit cardstock gebruikt, geen enkel stukje designpapier (oh jawel toch! In de letters!!). Dat alleen is al een unicum geloof ik. Hahhaha. De huisjes heb ik ge-embossed (met zo'n tooltje, niet met poeder) daarna met een blauwe inktpad erover. De vlaggetjeslijn gemaakt met stukjes lint aan een draadje genaaid en het belangrijkste: de vlag! op het dak gezet...

2 comments:

  1. gaaf die stempel en de vlag opdracht vind ik tot nu toe de leukste compliment gr ger

    ReplyDelete
  2. Wow, wat een mooie layout. En wat een gepreigelwerk denk zo met die vlaggetjes.

    ReplyDelete