Zoals het klokje thuis tikt...
De aanhouder wint
Aldoende leert men
Zoals je ziet heb ik de eerste gebruikt. Ik had zo'n lol met dat papier dat ik maar gewoon vrolijk verder ben gegaan. De foto is van een aantal jaar geleden toen we zijn doorgereden uit Frankrijk na de vakantie. Helemaal stuk lagen we lekker in ons eigen bedje thuis. En zoals ik om de LO heen heb geschreven... niets slaapt beter dan je eigen bedje thuis.... nou ja, of in mama's armen natuurlijk ;o)

lekker toch zo/n spreekwoord vooral als le zulke leuke foto's heb leuk leuk gr ger
ReplyDeleteJEMIG MEID!!!
ReplyDeleteWat ben jij op dreef!
Stuk voor stuk plaatjes!!! EN dan te bedenken dat je er eigenlijk iet aan wilde beginnen....hihi
Gr Annemiek
Wat een vrolijke layout. Heerlijk die foto's ook met al die slaapkoppies.
ReplyDelete