Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
he wat was jij een lekker bolletje maar deze is toch anders als dat je in gedachten had met die foto van pat en mat die aan het stoeien waren gr ger
ReplyDeleteSssttt.... dat was voor de volgende, hahahaha!! Die komt nog ;o)
ReplyDeleteWat een prachtige sketch. Je hebt er ook een prachtige layout van gemaakt, ook zo chique. mooi dat rood met zwart.
ReplyDelete