Ch#13 was echt een crime.
Gebruik Rood en Paars!!! Hoe verzinnen ze het?! Wat een vreselijke combo. Nou hou ik al niet echt van rood en paars kies ik ook niet snel, dus had ook echt niets in de kast liggen qua designpapier. Alleen suf papier met cameraatjes, daar heb ik de achterkant van gebruikt.
Ik zeg er verders niets meer over... snel naar de volgende challenge....
Een vrouwtje van school is van de week bevallen van een meisje en daar heb ik dit kleinigheidje voor gemaakt. En jaja, mijn stempel hangt eraan! ;o)

Dat is nog eens een moeilijke challange rood en paars. Je foto's passen er wel goed bij.
ReplyDeleteLeuk dat doosje en je stempel is gezien hoor.