translate

Followers

Tuesday, June 15, 2010

BINNEN!!!!

Toen ik hem zag dacht ik meteen: DIE WIL IK OOK!!
Ben er zo blij mee!
Mijn eigenste stempel!
Is ie niet Leuk?!!

5 comments:

  1. Hoi Marlies,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Wat een leuke stempel heb je daar!
    Leuk voor op mini-albums en kaarten.
    Groetjes, Anneke

    ReplyDelete
  2. nou idd!!!!
    Waar heb je dat gedaan?
    Liefs Annemiek

    ReplyDelete
  3. Hij is leuk. Heb ook zo'n soort stempel met mijn naam en ben ook iedere keer trots als ik hem gebruik. Veel plezier ermee.

    ReplyDelete
  4. Geweldig leuk, waar kan je dat laten maken?

    ReplyDelete
  5. Ik heb m bij Doe@ding (Spijkenisse) besteld. De link staat in mijn sidebar. Hij is echt heel erg leuk geworden!

    ReplyDelete