Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
Hoi Marlies,
ReplyDeleteBedankt voor je reactie op mijn blog.
Wat een leuke stempel heb je daar!
Leuk voor op mini-albums en kaarten.
Groetjes, Anneke
nou idd!!!!
ReplyDeleteWaar heb je dat gedaan?
Liefs Annemiek
Hij is leuk. Heb ook zo'n soort stempel met mijn naam en ben ook iedere keer trots als ik hem gebruik. Veel plezier ermee.
ReplyDeleteGeweldig leuk, waar kan je dat laten maken?
ReplyDeleteIk heb m bij Doe@ding (Spijkenisse) besteld. De link staat in mijn sidebar. Hij is echt heel erg leuk geworden!
ReplyDelete