translate

Followers

Saturday, February 18, 2017

Workshop mandala tekenen



Bij 1 van de dames waarmee we af en toe workshops organiseren, ben ik een workshop Mandala tekenen gaan doen.
Erg leuk en rustgevend om te doen, moet ik zeggen! Zeker een aanrader. 
Eigenlijk alleen een blaadje en wat potloodjes nodig en... ZEN!

Dit is wat ik ervan gebrouwen heb


Heb de volgende dag nog een kleintje thuis geprobeerd en daar meteen een kaart van gemaakt



3 comments:

  1. Uit de losse hand? Wel heel mooi gedaan.
    Heerlijk hè om zo lekker "zen" bezig te zijn. Ik heb ooit ook eens een cursus gevold en echt wel mooie mandala's gemaakt. Zal er eens een op mijn blog zetten (Dank voor het idee)
    Fijne zondag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  2. Zo lekker rustgevend, dat kleuren!
    Ik kan daar ook zo zennnnn van worden.
    Stempels inkleuren, tekeningen inkleuren, mandala's......het maakt niet uit.
    Gewoon je hoofd uit zetten en gaan.....

    Je eerste mandala vind ik heel mooi, lijkt wel of alles over vloeit in elkaar.
    En ja kaart.....echt hand gemaakt, zo leuk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik leidde in mijn vroegere woonplaats een mandala kleurgroep voor ouderen met een lichtverstandelijke beperking.
      Was zo fijn om te doen.
      Toen ik in mijn huidige woonplaats voorstelde om dat te gaan doen, werd ik bespot.
      Het idee, kleuren, foei, hoe kwam ik er op.
      Zo jammer.

      Delete