Vandaag kwam manlief thuis en hij was blij verrast met de bijkeuken. Zo geinig!
Hij heeft in HongKong een leuk avontuur beleefd voor mij. Hij vond op google een scrapbookwinkeltje en ging op zoek.
Das dus niet zo makkelijk, want blijkbaar zitten er ook winkeltjes in hoge flatgebouwen, waar het eigenlijk alleen woningen lijken te zijn. Hij dat gebouw in, 6 hoog ofzo, zonder enige ramen, zat dan toch een klein winkeltje stampesvol met scrapspulletjes. Whahaha, aaaah zo lief dat hij dat voor mij doet.
Dit nam hij voor me mee:
Een stempelhulp!!! Dat wil ik al zo lang. Leuk leuk leuk. En super schattige stempeltjes van Mama Elefant. Helemaal kawaii!
De prijs was hetzelfde als hier hoor, maar hij zei: ik heb er zoveel moeite voor moeten doen, dan ging ik wat kopen ook!
Whahaha! Zo'n kop zou ik ook hebben. Lol
Ik heb zowiezo een lekker weekendje, want gisteren kwam ook een bestelling van Stampin Up binnen!! Yeay!
Twee hele leuke stempelsets en wat koper embossingpoeder en bijpassend koperdraad. Daardoor mocht ik een sale-a-bration product uitkiezen en koos die geweldige gekke kippen stempelset. Leuk!!! Ben er zo blij mee :o)
Vanochtend meteen even zitten spelen
Het vlaggenlijntje houden ze met hun snavels vast en hangt los op de kaart. Kijk, toen had ik nog geen stempelhulp, dus staat de kip niet super op de cadeautjes. Kan ik m nog een keertje overmaken!
En toen vond ik dit ook wel grappig met dezelfde tekst.
Nou ik kan mijn lol op deze vakantie!





Wat een lieve stempeltjes heeft je man meegebracht.
ReplyDeleteWat ontzettend lief van je man zeg, er zullen er niet veel zijn die dit zouden doen.
ReplyDeleteEnnje kaarten zijn weer heel erg leuk
Wat een lieve man heb jij!
ReplyDeleteGroetjes weer
Wat een lieve man, die moet je houden hoor (zouden wij hier zeggen). Ik heb zaterdag ook mijn nieuwe stempels gekregen van SU, jammergenoeg kon ik er niets bij bedenken om de kipjes ook binnen te halen. Die zijn ook zo leuk. Ik heb de beautifull you stempels en ga er straks mee "spelen".
ReplyDeleteGroetjes Marja