Van de week zag ik bij het YouTube-kanaal van MayMay Made It zo'n leuke kaart voorbij komen, dat ik m wel moest proberen te maken. (Klik hier voor het filmpje)
Als je m open doet zit er een cadeautasje in, die open gaat. Precies groot genoeg voor een cadeaukaart. Leuk!!
Ze legt het ook altijd heel goed en duidelijk uit, dus het was eigenlijk heel simpel.
Een vriendin kwam knutselen en die wilde m ook wel maken natuurlijk. Dus maakte ik er nog 1:
Echt leuk!





Oh kijk nou, hier hou ik nou zo van!!
ReplyDeleteIk ga meteen het filmpje even bekijken.
Dan je voor de link, snap ik het vast beter 🙂
Zo dochter zo moeder, ik denk dat Daphne en ik hier maar eens samen aan moeten gaan beginnen. Wat een leuk idee.
ReplyDeletegroetjes Marja