translate

Followers

Tuesday, February 14, 2017

Valentijnsdag




Fijne Valentijnsdag allemaal! 

Het is allemaal commercieel gedoe natuurlijk, die hele Valentijnsdag. Maar ik grijp alle redenen om te knutselen altijd met beide handen aan, hahaha. En daarbij kan het geen kwaad af en toe eens extra aardig en gezellig tegen elkaar te zijn, toch? De wereld is al rot genoeg ;o)

Voor mijn lieve wandelcluppie maakte ik een klein envelopje van een strookje papier, waarin precies een klein chocolaatje past.



Wat fröbels erop en klaar. Zo met z'n allen op een dienblaadje zag er heel gezellig uit en de dames waren er ook heel erg blij mee ;o)


Bij de Action kwam ik deze geweldige kussentjes tegen. Whahahaha! Ik kon ze niet laten liggen en kocht ze voor de kinderen.


Zó geinig!

Ingepakt met een gehandletterd labeltje eraan. Ze vonden het zo geinig vanochtend toen het op hun bed lag.



Megan wilde van het weekend ook aan de knutsel voor haar vriendinnen, maar ik moet nu echt eerst boodschapjes doen!
Wordt vervolgd... "Ü"

2 comments:

  1. Aaaaah, lief van je, en dat chocolaatje, dat loop je er natuurlijk meteen weer af 😁

    En dan je kussentjes.......hihi, die zijn leuk, maar door het labeltje worden ze NOG leuker!!! 😛

    ReplyDelete