translate

Followers

Friday, February 24, 2017

Update Hygge




Week 1+2 zijn af. Súperleuk om te doen!
Heerlijk. Borduren vind ik ook zo leuk, maar doe er verders niet echt iets mee. Dit vind ik echt te gek, borduren op een sjaal.
Ja ze zeggen 'omslagdoek', maarre... vind het meer een sjaal hoor. De afmeting valt me een beetje tegen. Maar ik vind m supermooi worden!


4 comments:

  1. Jeetje wat ga jij hard.
    Ik moet nog aan borduren beginnen.
    En morgen alweer een "vakje per week".
    Dus de druk neemt toe.

    Het is mooi!

    ReplyDelete
  2. Kannje toveren of zo?? *Ü* Ik heb nog maar net je vorige blogje gelezen en voilá daar is het volgende en dan ook nog met 2 volbrachte patroondelen. Wouw! Mooi hé.
    Wat de afmeting betreft: ik had ook gedacht dat ie breder zou worden...
    En borduren? Dat doe ik graag dus deze CAL was echt iets voor mij. Leuk dat jij het ook zo leuk vindt!
    Groetjes weer

    ReplyDelete
  3. Jeeeeeeeeeeetje, jij doetbecht alles he?!!
    Eerst je bijkeuken, nu je sjaal en dan zomaar opeens ben je bij (achterstand weggewerkt), zeer knap, wat een tempo.
    En wat wordt ie mooooooooi.

    ReplyDelete
  4. Ps hij wordt nog een stuk breder hoor, want er komt nog een rand omheen

    ReplyDelete