translate

Followers

Monday, February 20, 2017

Oops, I did it again!



Ik had het weer. Die kriebel!! Dat komt dan opzetten en dan moet het ff. Nou ja ff....


Dit was onze bijkeuken. Een heel oud keukenblokje. Schattig hoor, maar wat mij het meest stoorde waren die lelijke plastic knoppen. Dat was toen zo, dat weet ik. Maar ik kreeg de geest, ruimde alles uit, aan de schoonmaak en Hoppa! Annie Sloan uit de kast! Dan is het zo gepiept eigenlijk. Wat een heerlijke verf toch.


Dezelfde kleur en knopjes als boven in de keuken. Wow hoe iets dan ineens een andere uitstraling krigen hè?!
Patrick zal weer verrast zijn als hij uit Hong Kong komt. Dat soort dingen doe ik graag als hij weg is, hihi. Surprise!!! Lol

Maar van het een komt het ander. Dan lijken de muren zo viezig, dus toch ook maar 'even' sauzen en dan raak je het plafond met de kwast en moet die dus ook maar, de deur kan eigenlijk ook wel een likje verf... zucht....

Ben voorlopig dus nog niet klaar ;o)


2 comments:

  1. Als je je nou verveeld, mag je wel een dagje bij mij langs komen hoor.

    Het is weer mooi geworden.

    ReplyDelete
  2. Ja, heeeeerlijk!!
    Ik doe dat ook zo....ineens MOET het gebeuren!!
    En wat is het mooi geworden, zo lekker schoon, opgeruimd en netjes.
    Succes met de rest, het wordt een mooi "hokje" zo.

    ReplyDelete