Ik weet het, ik moet #7 & #8 nog doen, maar deze heb ik al af. ;o)
Maak een LO met zwart-wit foto's. Tja daar kon ik op gaan zitten wachten he?! Die had ik al gebruikt. Maar geeft niet. Ik had Matt zijn schoolfoto nog. Dus nu is het een spread met de opdracht van de vlinders.
Je mocht alleen absoluut geen kleuren foto gebruiken, dus heb ik m zonder kleurenfotootjes ingeleverd. Maar voor mezelf ze er nog wel bij gedaan....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

leukie leuk zijn dat nieuwe foto;s van mat mooi dat zwart wit gr ger
ReplyDeletehartstikke mooi geworden!! Je bent al een heel eind op weg met dit SK volgens mij. Succes met de rest;)
ReplyDeleteGroetjes,Brenda