translate

Followers

Friday, June 10, 2011

#10

Ik ga lekker! Ben weer helemaal bij!
De opdracht was maak een LO naar aanleiding van deze sketch. 
En dit is m geworden. Ik heb een tweede pagina gemaakt bij de eerste opdracht.

3 comments:

  1. Weer een hele mooie LO! Mooie foto's van de kids, lekker vrolijk :)
    Groetjes,Brenda

    ReplyDelete
  2. aan die lachebekjes te zien is je leven perfect leeuk gedaan gr ger

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige layouts heb je gemaakt, leuk dat je het ook combineert met de eerdere opdrachten. En dat je dan ook nog tijd heb voor andere projecten :)
    Ga eens op youtube kijken voor die bloem van de colafles, ziet er heel leuk uit.

    ReplyDelete