De opdracht was maak een LO naar aanleiding van deze sketch.

En dit is m geworden. Ik heb een tweede pagina gemaakt bij de eerste opdracht.
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Weer een hele mooie LO! Mooie foto's van de kids, lekker vrolijk :)
ReplyDeleteGroetjes,Brenda
aan die lachebekjes te zien is je leven perfect leeuk gedaan gr ger
ReplyDeleteWat een prachtige layouts heb je gemaakt, leuk dat je het ook combineert met de eerdere opdrachten. En dat je dan ook nog tijd heb voor andere projecten :)
ReplyDeleteGa eens op youtube kijken voor die bloem van de colafles, ziet er heel leuk uit.