Het was een bevalling hoor, met het vellum..... pffffff..... En dan heb ik nog van die ukkepuk mini eyeletjes gebruikt in de boom, die constant uit mijn handen floepten. Maar goed, hij is af, zullen we maar zeggen, hahahaha.
En lekkers zomers geworden.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment