Challenge #6
Maak een LO met als titel een nederlands spreekwoord of gezegde. Ik ben echt heel blij met dit resultaat. Ik vind m zoooo leuk geworden!! (mag je dat zeggen van jezelf?? ben gewoon heel verbaasd dat ie zo leuk geworden is. Eigenlijk heb ik nooit een vooropgezet idee als ik begin, Ik zie wel waar het schip strand en alles wat ik in mijn laatjes tegenkom wordt onder de loep genomen of het erbij past. Daarom had ik het ook niet verwacht ;o)))
Wat trouwens erg leuk is, is dat Henrie met me meescrapt met het kampioenschap en dat ze zelfs heeft uitgevonden hoe ze haar LO's op de site van Creabest moest zetten. Heel stoer van haar, zo in het nederlands!! De site wordt namelijk niet vertaald, dat doet ze met Google, maar dat heb ik ook wel eens gedaan en slaat af en toe echt kant nog wal. Dus heel knap vind ik het en GAAF! Ben benieuwd wat ze van deze LO gaat maken, want dit is echt een hele moeilijke voor haar. Ik heb even gevraagd waarover ze zou willen scrappen en een leuk spreekwoord uitgelegd. Zelf had ze ook al een mooi spreekwoord gevonden, dus ben benieuwd!
Maar goed, Dit is m:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

ja deze is echt grappig eerst begreep ik hem niet toen ik de foto groot zag ging bij mij het kwartje vallen gr ger
ReplyDeleteSuper titel en een heerlijk kleurrijke LO!
ReplyDeleteGroetjes, Johanna
Super layout! Wil zelf ook misschien nog meedoen maar weet eigenlijk niet of dat nog wel kan. Succes in ieder geval!
ReplyDeleteZo, je hebt echt voor elke dag een leuke layout gemaakt. Die opdracht van oranje en groen is echt een moeilijke, maar je hebt er wat leuks mee weten te maken. De layout na aanleiding van een sketch is voor mij van deze week wel de favoriet. Succes met de volgende layouts.
ReplyDelete