Heb een cut file gemaakt voor de cricut met al de getallen door elkaar. De foto is van Megan haar 6de verjaardag, daarom de 6 omcirkelt met de hotfix.
De bloem heb zelf gemaakt van een oud cola flesje. Erg leuke techniek moet ik zeggen (gevonden op YouTube)
En nog even een fotootje van de boeken/bakken nu ze met gevaar voor eigen leven op hun plekje zijn gezet door Pat. Wat moesten wij lachen gisteravond zeg. Het is heel hoog en de trapleer is niet hoog genoeg (daarom hangt er ook nog geen gordijntje voor het raam!), maar dan gaat Pat aan de leuning van de trap hangen en klimt een soort van tegen de muur en kan dan net erbij. En dan een vrouw hebben die zegt... "Nah, niet leuk, andere kant...nah... toch niet, zet maar weer terug. Kun je die glazen karaf eraf halen en dan even zien?... neej haal maar weg..." Whahahhahaa!!!
Maar ik vind het erg leuk staan. Weer een beetje meer aangekleed als je van bovenaf kijkt.


het is allebij leuk geworden maaaaaar pat zo laten stuntelen vanwege de hoogte en dan nog even kijken of het wel staat nou het staat heel erg leuk foto ui tvergroot zo leuk gr ger
ReplyDeleteMooie LO!! En je verhaal over de boeken/bakken-act is hilarisch :) Zie het al helemaal voor me!!
ReplyDelete