Lastige!!!
Gebruik voor je layout alleen de kleuren groen en oranje. Wit en zwart mogen ter ondersteuning, maar niet meer dan 25% van je LO.... pfffff..... Zijn niet echt mijn kleuren en ik vind je beperken tot twee kleuren gewoon zo vervelend. Bij bijna elk papier zitten wel meer kleuren en zelfs een klein beetje mag dan niet.... nou ja, genoeg gezeurd Mar, daarom heet het een challenge ;o))
Ik heb een designpapier verknipt voor de bloemen. Met Versamark een beetje over het cardstock gegaan en met doorzichtige embossingpoeder erover heen (het glanzende). Op sommige stukken wat dikker en daar toen het warm was een stempel opgezet (het hartje naast de foto)
Wat bloemen erbij en wat gejournaled. Klaar...
De foto was wel toepasselijk met dat oranje zwemvestje.

Mooie LO, en lijkt me idd best raar (én naar)dat de boot nu wordt verkocht. De herinneringen zullen zéker blijven,maar toch...
ReplyDeleteGroetjes,Brenda