Ik heb een tweede pagina voor bij de paars/gele LO gemaakt met foto's van Meg en Quint met kerst vorig jaar. Nadat ze een chocolade-ijsje gegeten hadden zaten ze me daar raar te kijken dat ik foto's bleef maken. rara waarom zou dat nou zijn????! whahaha. Tutjes.
Wednesday, June 15, 2011
#15
Maak een Lo naar aanleiding van deze sketch:
Ik heb een tweede pagina voor bij de paars/gele LO gemaakt met foto's van Meg en Quint met kerst vorig jaar. Nadat ze een chocolade-ijsje gegeten hadden zaten ze me daar raar te kijken dat ik foto's bleef maken. rara waarom zou dat nou zijn????! whahaha. Tutjes.
Ik heb een tweede pagina voor bij de paars/gele LO gemaakt met foto's van Meg en Quint met kerst vorig jaar. Nadat ze een chocolade-ijsje gegeten hadden zaten ze me daar raar te kijken dat ik foto's bleef maken. rara waarom zou dat nou zijn????! whahaha. Tutjes.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


haha , geweldige foto's toch! Wat een snoetjes! Mooie LO!
ReplyDelete