translate

Followers

Wednesday, June 15, 2011

#15

Maak een Lo naar aanleiding van deze sketch:

Ik heb een tweede pagina voor bij de paars/gele LO gemaakt met foto's van Meg en Quint met kerst vorig jaar. Nadat ze een chocolade-ijsje gegeten hadden zaten ze me daar raar te kijken dat ik foto's bleef maken. rara waarom zou dat nou zijn????! whahaha. Tutjes.

1 comment:

  1. haha , geweldige foto's toch! Wat een snoetjes! Mooie LO!

    ReplyDelete