Ik wilde al langer een tas voor hem, die niet te groot was en waar zijn beker in rechtop kan staan. Hij heeft wel rugzakken gehad, maar die waren allemaal zo groot, dan vliegt zijn beker overal heen en gaat lekken. Verders hoeft hij niets mee te nemen, dus neemt hij zijn beker en bakje tegenwoordig met de hand mee, maar als hij dan wat mee krijgt van school en zijn jas moet aandoen etc. laat ie alles vallen. Nu heb ik deze gemaakt en vind m zelf wel leuk, ook voor een jongen, maar Pat was niet helemaal overtuigd geloof ik. Wat vinden jullie? Te meisjes of niet?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

eerlijk mijn mening want dat doe ik altijd de tas is leuk maaaar niet voor een jongen sorry
ReplyDeleteIn eerste instantie zou ik zeggen niet voor een jongen, al heb je wel hele stoere embelishments gebruikt. Maar zo te lezen was het wel een groot succes en als Mat de tas maar geweldig vind toch.
ReplyDelete