translate

Followers

Monday, November 15, 2010

Kreadoe

Zaterdag zijn ma en ik naar de Kreadoe gegaan en het was echt weer hartstikke leuk! We hebben echt lol gehad en dat begon in de auto al met stug langs het parkeerterrein te sjezen en een vreemde man op de fiets, whahaha!
Aangekomen lekker een sausijzenbroodje en kopje thee en gaan met die banaan. Ik vond de opstelling deze keer veel ruimer dan vorig jaar. Veel meer stands en minder kraampjes. Mooi!
Als eerste gingen we op zoek naar de Pretex stand, want die hadden we vorig jaar aan het einde van de dag pas gezien en de mevrouw was zo lief om ons nog een plekje te geven bij de workshop. Het was echt heel geinig om te doen en wat een mooie resultaten! Zelfs ma, de anticrea (tenminste dat vind ze zelf, maar als ze dan wat maakt dan ziet het er altijd mooi uit hoor!) heeft een waanzinnig mooi beeld gemaakt. Dat moest natuurlijk wel vastgelegd worden ;o)


Verders hebben we nog even geshopt en wat gegeten en gedronken en om 3 uur hadden we een afspraak bij de ArtClay Silver stand om iets te gaan maken. We hebben vorig jaar na de Kreadoe natuurlijk een workshop gevolgd en vonden dat zo leuk. Maar ik moet zeggen als je eens iets zou willen maken van zilverklei dan adviseer ik zeker een workshop bij iemand ipv op de Kreadoe. De tijd was zo kort en eigenlijk maakte je alleen het vormpje zelf en de rest werd voor je gedaan. Je leerde dus niet echt de technieken die je moet weten. We hadden om 3 uur de workshop en om 5 voor 5 waren ze eigenlijk nog niet echt af en kregen we ze toch al mee. Je kunt op de foto ook zien dat er eigenlijk nog flink gepolijst etc moet worden, dus van de week maar even op zoek naar iets om het af te maken. Das wel jammer, maar ik ben er toch blij mee hoor. Vind ze wel leuk geworden en maak ze gewoon zelf nog af. Op de beurs ook meteen een paar oogjes en oorbelhangertjes gekocht om ze aan te hangen.

Verder nog wel andere frutsels gekocht. Stickertjes, wat brads, kleine dingetjes, maar ik had niet veel op mijn lijstje. Oja en ik had nog zo'n make and take gedaan van een ring van aluminium. Superleuk en supersimpel. In 3 minuten heb je een leuke ring, broche, ketting. Grappig! Maar daar heb ik even geen foto van gemaakt. Doe ik van de week even.

Nou gauw even naar Megje kijken, die ligt op de bank. Ze heeft oorpijn (fijn vandaag zou ze eigenlijk gaan beginnen met dubbele zwemlessen...zul je altijd zien) en vanochtend werd ze ook helemaal niet lekker ineens. Onder lichte dwang toch maar thuis gehouden, ze wilde zo graag naar school. Misschien vanmiddag, maar als je haar ziet dan zou je denken dat ze geschminckt is voor Halloween.... arm spookje...

2 comments:

  1. Het was goed druk op de beurs he. Die pretex beelden zijn echt heel gaaf. Jammer van die workshop met die zilverklei, toen ik er voorbij liep moest ik nog aan je denken. Maar helaas niemand gezien.

    ReplyDelete
  2. leuk die beelden zo zie ik van het begin dan weer halvewegen en dan klaar de foto;s zijn leuk gr ger

    ReplyDelete