Het idee komt van Youtube, van Follow the Paper Trail. Zij heeft ook een blog.
Het is een mini album met tags voor onze laatste kerst hier in Spijkenisse. Er zitten dus nog geen foto's in, die komen over een maandje ;o)
Het papier is een oude lijn van My Little Yellow Bicycle, 25 days of Christmas (jaja ik heb m eindelijk eens in mijn bolletje opgeslagen toen ik de randjes eraf sneed. Soms verbaas ik mezelf wel eens, gnagna)
De swirls heb ik met de Hotfix erop gezet. De titel zijn stickertjes op de Kreadoe gescoord. Het slotje heb ik eens bij Annemiek gekocht bij Dolls and Decorations. De bloem van rondjes papier met wat katoen ertussen. De tags allemaal zelf geknipt....

Wat een schattig boekje!! Super idee en mooie uitwerking :)
ReplyDeleteSucces met het dozen inpakken ;)
prachtig boekje . Veel plezier met vullen en succes met de verhuizing straks.
ReplyDeleteHet boekje ziet er goed uit, maar wat nou zelf de tags geknipt, daar heb je toch zo'n prachtig apparaat voor :) De swirl van de hotfixsteentjes is mooi zeg.
ReplyDelete