translate

Followers

Tuesday, November 23, 2010

Kerst...again....

Nog een paar...
Ik probeer nu ook wat kleinere dingetjes te maken, want ik heb besloten twee kleine kerstboompjes in de vensterbank te nemen dit jaar, ipv een grote. Met de verhuizing en Matthew's verjaardag staat zo'n grote nu gewoon in de weg. Even iets anders dit jaar.
Nu ik deze dingetjes allemaal gemaakt heb hoef ik misschien ook bijna niets uit de dozen te halen... en wat er niet uit komt.... PRECIES!... hoeft er ook niet weer in! Hahahaha!

Op de site van de Graphics Fairy, heb ik wat mooie vintage plaatjes gevonden en er engeltjes van gemaakt met ... hoe kan het ook anders... een oud boek. Wat inkt, wat glimmermist en wat stickles. Geen lint eraan, daarvor waren ze te licht, dus op een klein knijpertje.

En een paar mini-banners. De letters met Cricut/Sure Cuts a Lot en de driehoekjes een oud boek. Daarna nog wat stickles.
Ik moet zeggen dat ik helemaal niet zo vintage-ie ben, maar ik vind de look van (oude) boeken altijd zo lekker rustiek, dat ik helemaal voor deze stijl ben gevallen toen ik het zowat overal op blogs zag verschijnen.

3 comments:

  1. is weer leuk zullen je boompjes nou goed vol zijn wel leuk om 2 neer te zetten en mat z/n suprize is geinig heeft hij al een naam gegeven woefie of blafje gr ger

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee van die twee kleine boompjes, je zal ondertussen vast al voldoende versiering voor gemaakt hebben. Deze zijn ook weer leuk.

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze super! ben heel beniuwd hoe ze in je boompjes staan.

    ReplyDelete