translate

Followers

Friday, November 5, 2010

Leuk projectje

We hadden een oud kastje staan wat nog van school geweest is vroeger, met allemaal kleine laadjes. Die gebruikten we voor potloodjes en andere kleine knutselspulletjes. Maar hij zag er niet echt leuk uit, gewoon van dat lichtbruine hout wat ze vroeger altijd pop school hadden en ik had er van die Dymo labeltjes opgeplakt. Dus ik dacht, laten we die eens gaan pimpen.

Sinds kort volg ik een blog over Mod Podge en kreeg er helemaal zin in. Zeker na het maken van de kerst advent blokken. Dus aan de slag ermee.

Ma had mooi inpakpapier gevonden en na vanochtend de hele stad te zijn afgestruind voor kralen of iets dergelijks kwam ik bij de Hema een ketting tegen met de perfecte kralen voor handvaten. Wat scrapbook inkt om de randjes wat meer te laten spreken en een mini beetje witte verf wat ik met een sponsje heb aangebracht. Dan was het zo gepiept en ook zo droog!

Ik was helemaal vergeten om vooraf een foto te maken, dit is het beste wat ik er nog van kon maken


4 comments:

  1. hij is echt leuk geworden maar blijf de bovenkant wel goed is het geplakt of zo je heb gewoon weer een nieuw kastje leukie leuk gr ger

    ReplyDelete
  2. Zo dat is wel een heel ander gezicht zo, leuk kastje.

    ReplyDelete
  3. I love this- great job! I am new to Modge Podge myself! And am loving it!

    ReplyDelete
  4. Wat een super mooi kastje heb je nu, zou snel vol zijn met al me spulletjes.

    ReplyDelete