Omdat je m uit 6 vierkanten maakt wordt hij vrij snel groot. Een mooie maat voor de kerstboom vind ik de kleinste die ik heb gemaakt. De vierkanten waren dan 3"x3". Vooraf de randen inkten gaat ook stukken beter dan wanneer de ster geknipt en in elkaar gezet is. En in plaats van steeds te meten bij ieder vierkantje heb ik meteen een template-je gemaakt zodat ik er 6 meteen kan knippen....
Ik kom er nu pas achter dat als ik iets link dat het dan op de blog lijkt alsof er niets staat. Als je er echter overheen gaat met je muis zie je dat er wel degelijk iets staat ;o)
En de foto's kun je uitvergroten door erop te klikken!

jeetje het word steeds mooier wat je maakt gr ger
ReplyDeleteOoh, deze zijn ook mooi. Zag er zeer ingewikkeld uit, maar na de uitleg valt het wel mee. Bedankt voor de tip.
ReplyDelete