translate

Followers

Sunday, November 5, 2017

Kreadoe 2017



Dit jaar zouden mams en ik eigenlijk niet naar de Kreadoe (na die sof van de KK&S-dagen, had ik niet zo'n zin) MAAR het lot bepaalde voor ons, want moeders won een kaartje. Nou, toen zijn we toch maar in de auto gesprongen, hahaha!
En het was hartstikke gezellig hoor ;o)
Niet veel gedaan en ook niet veel gekocht, maar lekker rondgelopen, inspiratie opgedaan en overal gesnuffeld.
Het enige nieuwe wat ik zag, was een Zweedse stempel winkel: Gummiapan. Leuk!!! Echt hele leukertjes, dus daar heb ik er een paar van gekocht. Wat vilten lapjes en Micron pennen aangeschaft en dat was het wel.
Oja en we hebben een make en take gedaan. Een kerst hanger.



Het was toch een mazzelweekje, want we wonnen ook nog eens een smulpakket bij de MCD. Whoehoe!
Lekkere crackers en beschuiten, jammie!

4 comments:

  1. Bofkont!

    Ik hoorde dat je er over de hoofden kon lopen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, het was onwijs druk idd! Te druk eigenlijk

      Delete
  2. Wat fijn dat je zoiets met je moeder kunt doen. Koesteren hoor :-)
    Groetjes weer

    ReplyDelete
  3. Dat zijn nou gewoon de leukste uitjes!!

    ReplyDelete