translate

Followers

Monday, November 6, 2017

Actie schoenendoos



Op mijn werk lag een folder van Actie Schoenendoos. Daar heb ik met de kinderen jaren aan meegedaan. Die leverde ik dan in bij mijn moeder, want haar school was een inleverpunt.

Ik vind het nog steeds een mooie actie, dus wilde weer meedoen nu ik hier weer een inleverpunt gevonden heb.



Voor wie niet weet hoe het werkt: je kiest je doelgroep, een jongen of meisje en welke leeftijdscategorie, versiert een schoenendoos en stopt er spulletjes in. Op een lijst staat wat er zeker in moet zitten ( bijv zeep, tandpasta, schriftjes, pennen en potloden etc) en je kunt m nog bijvullen met andere dingetjes. Evt tweedehands, mits het netjes en heel is. Ik vind het altijd belangrijk dat mijn kids weten dat ze het hier goed hebben en dat ze best mogen delen, dus probeer ik er altijd iets van henzelf bij te doen. Een knuffeltje, autootje, dinootje, maakt niet uit. Nu zijn ze al wat ouder dus dat soort dingen hebben we eigenlijk niet meer, maar Megan had nog wel wat armbandjes en oorbellen die nog nieuw in de kast lagen, dus die had zij erbij gedaan. Helemaal goed!

In elk geval, hij is weer gevuld (p.s. hoe schattig is dat popje??!)





1 comment:

  1. Daar hebben wij ook verschillende keren aan meegedaan, via de school van de kinderen.
    Zo leuk en zo'n mooi goed doel.
    En ja, dat popje......liefffff

    ReplyDelete