Voor Megan kocht ik deze supergave unicorn stempelset. Daar zijn we zondag samen mee aan de slag gegaan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Leuk hoor!
ReplyDeleteEenhoorns zijn weer helemaal hip he?
Ja is enorm populair idd!
DeleteWow wat mooi! Kleuren jullie ze in?
ReplyDeleteGroetjes weer
Ja we hebben ze ingekleurd met Distress inkt en een waterpenseeltje. :o)
DeleteWat zal Megan hier blij mee geweest zijn.....ik weet hoe gek zij is op Unicorns!!
ReplyDeleteHele leuke serie kaarten hebben jullie gemaakt, vooral die met die vele Unicorns en en dat tekst labeltje (write your own fairy tale) vind ik heel erg leuk.