translate

Followers

Monday, October 30, 2017

Halloween




Van het weekend vierden we hier weer Halloween. Ik vind het zo'n grappig iets, want je kunt zo heerlijk creatief zijn ermee.
Meg en ik hebben gezellig pompoenen zitten snijden en uithollen.


Al dat vieze smurrie eruit halen blijft geinig!


We hadden zo'n uit-hol-setje gekocht met plaatjes die je kon gebruiken als template.
Als ze 's avonds aanstaan zijn ze echt heel leuk geworden!



Helaas weinig aanloop aan de deur. Wij wonen net niet in de wijk, dus komen er geen kinderen langs. Whèèh zo jammer! We hadden het wwer zo eng versierd allemaal. Zelfs een grote projector lamp op het huis geprojecteerd. Maar niets... dit was nu dan maar het laatste jaar dat we mee deden. We zijn er toch een paar dagen af en aan mee bezig geweest. Erg jammer.
Maar we hebben weer lol gehad met elkaar hoor. Dat zowiezo, hahahaha.


En Matthew Potter kwam ook nog ff langs


2 comments:

  1. Dat is jammer zeg, zoveel werk en dan niemand geweest.
    Misschien kun je volgend jaar aangeven dat he ook graag "visite" wil, dat je alles klaar hebt staan.
    Jullie pompoenen zijn echt TE gaaf.
    Brrrr, eng, maar heel mooi gelukt

    ReplyDelete
  2. Ik heb nix met Haloween.
    Geef mij maar Sint Maarten.
    Vroeger stormde het dan bij ons altijd en mijn lampion werd onderweg steeds langer.
    Om dan uiteindelijk in brand te vliegen.

    ReplyDelete