En we hadden weer eens een verjaardag.
Geld in een vlopje vind ik nooit leuk om te geven, dus aan de knutselfrutsel!
Met vaderdag kwam MayMaymadeit met een portomonnee-kaart voor vader. Deze heb ik wat aangepast (nederlands geld heeft een ander formaat dan amerikaans geld) en er een verjaardags versie van gemaakt.
Klik hier voor de video van MayMay. Ik vind haar zuidelijke accent zo heerlijk om naar te luisteren ;o)
Hij bleef wel heel erg open staan bij mij, dus een sluiting gemaakt met een reepje papier en wat klittenband. Initialen op de voorkant gestempeld.
Het papier had een nep leren textuur erop, helemaal perfect voor dit projectje.
Aan de binnenkant een fotootje gedaan van de jarige (voor internet even afgeplakt, volgens mij is hij niet zo van openbare foto's) Èn natuurlijk een stempeltje om het af te maken. Oja en met een gelpen wat nepsteekjes getekend.
Love it!




No comments:
Post a Comment