translate

Followers

Sunday, June 25, 2017

Kadootjes



Ik had zin om de cadeautjes leuk in te pakken, dus ik heb ze een geslaagden cap gegeven :o))


Van papier maakte ik een rolletje en met wat knipjes aan de boven en onderzijde kon ik er een vierkant stuk karton opplakken. Van wat wol een kwastje. En door de knipjes ook zo op het pakje te plakken ( met wat dubbelzijdig tape ging dat het makkelijkst)



No comments:

Post a Comment