translate

Followers

Wednesday, June 14, 2017

Geslaagd!



Zo, daar zijn we weer eens. Het is een hectische tijd geweest hier. Mijn lieve oma is overleden, begraven en haar huis moest leeg. Ik heb een buikgriepje gehad wat eigenlijk vrij snel over was, ware het niet dat ik flauwgevallen was en daarbij toch waarschijnlijk wel erg hard gevallen ben. Grote buil en gat in mijn hoofd, mijn voetje van mijn bril stond in mijn neus gegraveerd, kin jukbeen en heup pijnlijk. Wat een kneus! Whahaha. 
En begonnen met een cursus voor Taalmaatje. Dan het mooie weer er nog bij. Kortom: geen tijd om te knutselen gehad :o)

Maar vandaag hoorden mijn nichtje en neefje dat ze geslaagd zijn!!! Toppers! 
Dat verdient zeker een kaart! Dus ik ben aan de slag gegaan.

Voor neefje een handletter kaart. Errst zelf wat geprobeerd maar zag er niet uit, dus dan maar wat op Pinterest gekeken. Natuurlijk wel een beetje een eigen draai aan gegeven, maar meeste gewoon nagemaakt.


En voor nichtje een getekend koekje, gekleurd met aquarelpotloden:



Volgende week gaan we het vieren, dus daar heb ik ook al een ideetje voor. Wordt vervolgd...




2 comments:

  1. Veel sterkte!
    Met het verlies.
    Met je zere koppie.

    Veel succes met je taalmastjescursus.
    Fijn dat dat kan.
    Toen ik taalmaatje was kreeg ik wat fotokopietjes en een leeg schriftje in mijn hand gedrukt en verder moest ik het zelf maar verzinnen.

    ReplyDelete
  2. Goed dat heet dus taal maatjes, maar mijn toetsenbord vindt mastjes leuker

    ReplyDelete