Voor het eerst sinds tijden weer een virtuele scrapdate gehad met mijn vriendin Henrie. Het is überhaupt heul lang geleden dat ik een LO heb gemaakt. Het was echt superleuk weer!
Voor inspiratie kwamen we deze challenge tegen op het 123-challenge-blog. Klik hier voor de link naar het blog
De uitdaging was kleur: Wit, woord: Love en techniek: Bling
En natuurlijk mijn favoriete onderwerpje er weer bij gebruikt, mijn lieve Megje ;o) Ik hou van deze foto!
Het was zeker een uitdaging na zo'n lange tijd, maar errug leuk!
Ik heb mijn Silhouette gebruikt om de harten uit cardstock te snijden en ook om de titel Love uit te snijden.
Het geheel is met foamtape opgeplakt op een ander stuk cardstock, waarop ik washitape heb geplakt.
Onder de titel heb ik wat distressinkt met een waterpenseel geverfd om het wat meer te laten spreken.
Bling: de 'M', pearldrop swirls en Wink of Stella op de papieren swirls (die uitgestanst zijn met een Cuttlebug)
Oja en de mat onder de foto komt uit een tijdschrift om kaarten te maken. Ik vond dat de pagina wel wat vrolijkheid kon gebruiken. En de vlindertjes komen ook uit dit tijdschrift.





lovely page thanks for playing along at 123 Challenge blog
ReplyDeleteI love your page and gorgeous photo. Thanks for joining in with us this month at 123 Challenge Blog.
ReplyDeleteReally lovely page, love the cut out hearts.. thanks for joining in with the 123 Challenge blog!
ReplyDelete