translate

Followers

Friday, February 5, 2016

Stoofje



Onze kringloopwinkel is verhuisd naar een veel groter en beter bereikbaar pand. Dat moest ik natuurlijk even bekijken, hihi. Het is een prachtige winkel geworden.
Daar tikte ik dit lelijke stoofje op de kop.  Waarschijnlijk is iemand los gegaan met krijtbordenverf.



Nu staat ie in de Annie Sloan verf. Stukken beter! 

Zo heerlijk iets opknappen van de Kringloop.



1 comment:

  1. Wat een leuk project-je!!
    Met "Onze Annie" is dit zo gepiept en heb je een hele leuke creatie in huis gehaald.

    ReplyDelete