Binnenkort wordt mijn oma 90 (!) jaar! Wat een leeftijd he?! Ik moet nog maar hopen de helft te halen ;o)
Tja en wat wil zo'n vrouwtje van die leeftijd, eigenlijk helemaal niets....
Ze hoort niet goed meer en ziet niet goed meer, lopen gaat slecht, tv gaat eigenlijk te snel zonder ondertiteling. Maar van bloemen geniet ze altijd nog wel. Dus mijn ouders, mijn broer en wij gaan voor 90 rozen.
Maar dat zal best een hele bos zijn, geen vaas in de kast daarvoor.
Gisteren even naar onze mooie nieuwe kringloop.
Daar vond ik een soort van zinken/blikken bak. Lelijk, maar niet te hoog en redelijk wijd. En voor 50 cent kan een mens iets proberen, toch?!
Ik heb geen foto van het beginproduct. ( in mijn enthousiasme te beginnen vergeet ik dat nog wel eens, hihi)
Maar hij zag er ongeveer uit als de binnenkant:
Gekrast, verkleurd en met restjes plakplastic. Die eraf gepeuterd, in de verf gezet en wat servetjes erop gemodpodged.
Leuk!!!
Ook al passen de rozen er straks niet in, heb ik al duizend en één ideeën om dit een plekje te geven!
En dat voor een habbekrats ;o)



Daar heb je wat moois van gemaakt!
ReplyDeleteHier hou ik nou van!!
ReplyDeleteHeel erg mooi.
Wat een mooi servet, waar heb je die nou vandaan?
Ik denk dat de "vaas" niet diep genoeg is voor 90 rozen, jammer, want dan MOET je hem zelf een plekje geven ;-)
zo mijn ding he, helemaal geweldig en wat heerlijk he...struinen door de kringloopwinkels. knuf peet
ReplyDeleteMooi zeg, heel nostalgisch
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDelete