Bedankt voor alle leuke berichtjes! Heel gezellig vind ik dat ;o)
Aangezien de meiden úren in bad hebben vertoefd ben ik even snel aan de slag gegaan met een foto albumpje.
Ik pakte zo'n lelijk en hopeloos ouderwets flip boekje.
Ik beplakte de voor en achterkant met wat cardstock. Maakte van twee maten cirkels en designpapier een Mickey Mouse. Wat letters, restjes papier in Disney kleuren. Nog wat stickers gevonden. Randjes met een verfstift zwart gemaakt en een paar project life kaarten van internet geplukt en geprint en op zwart karton geplakt.
Heel simpel, maar toch erg leuk om te doen. De voorkant mistte nog iets, maar ik had eigenlijk niets wat er een beetje leuks bij pastte. Toen wat verfspetters geprobeerd en dat was het!






Kijk, dat zijn de leukste kadootjes!!
ReplyDeletePersoonlijk gemaakt en straks helemaal vol met alleen maar leuke herinneringen!