Van mijn vriendin kreeg ik prachtig papier uit Amerika, vorig jaar, dus aan de slag! Het is van DCWV, the Primrose. Zo mooi romantisch papier.
Ik maakte op een kladpapiertje een ontwerp. Ahum... Of gewoon een zooitje van aantekeningen, whahaha!!
Dan een oefen folio van printerpapier om te kijken of wat ik had bedacht ook daadwerkelijk klopte. Met wat ruige schetsen erop met indeling.
Volgende moet wel iets ruimer, want met al dat papier gaat ie al bijna niet meer dicht en de foto's moeten er nog bij. Maar desnoods doe ik er mooi elastiek omheen om hem dicht te houden.
Heel veel watervalletjes om veel foto's kwijt te kunnen
Wat losse foto-matten en journaling kaartjes
Ik vind m erg mooi geworden!
Voor wie een beschrijving wil. Dit is wat ik heb gedaan:
Ik heb nu kraft cardstock en dik designpapier gebruikt, daardoor is hij net te dik. Je kunt de maten iets breder maken of dunner papier gebruiken om beter te laten sluiten.











Zo zeg, wat een gepuzzel, maar oh oh, wat gaaf is dit!
ReplyDeleteKnap dat je het helemaal zelf hebt ontworpen, dat maakt hem nog mooier!
Hier ga je zeker weten met veel plezier je foto's in opbergen.
wil je mijn adres waar je hem naar toe mag sturen...geintjeeee. Supermooi gemaakt zeg|||
ReplyDelete