translate

Followers

Sunday, February 28, 2016

Mooooi



Nou gister de verjaardag van mijn 90-jarige oma gevierd. De 90 rose rozen stonden prachtig in de bak die ik geverfd en gemodpodged had. Ze leken zelfs op de rozen erop!


Kijk eens hoe blij ze erbij zit! De jarige jet ;o)


Ook had ik nog een 'subway-art' gemaakt met allerlei namen en woorden die met haar leven te maken had. Dat vond ze zo leuk! 
Er staan oude adressen in, haar overleden echtgenoten, haar kinderen, plaatsen waar ze op vakantie ging, dingen waar ze van hield en van gruwelde (boontjes! Lol). Van alles.
Mijn moeder heeft m op A3 formaat gekopieerd en ik heb er nog een 'lijst' omheen gemaakt met haar lievelingskleur, paars. Daar heb ik geen foto van gemaakt, want ik had m al ingepakt, hahaha. Maar dit is de subway art:



2 comments:

  1. Beetje laat ;-) , maar alsnog gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  2. Ik zit een beetje op je blog rond te kijken, maar zie nu deze post pas......
    Hoe heb je die Sudway-art gemaakt als ik vragen mag?????
    Ik vind dat zo leuk en ik zou het graag eens maken.
    Ik zie wel eens van die leuke schilderijen voorbij komen, maar weet nooit hoe dit gemaakt wordt.
    Echt super leuk gedaan en voor je oma zo herkenbaar en persoonlijk, zal vast heel mooi staan in haar huisje!!

    ReplyDelete