translate

Followers

Friday, January 27, 2012

Swap

Hij zat in de post vandaag!! De theeswap!
Erg mooi geworden, met bruin en lichtblauw. Prachtig! En een lekkere reep erbij, mmm

Dankjewel Annemiek!!

6 comments:

  1. Wat lief en nog lekker ook. Lief kadootje meis
    Liefs Lia

    ReplyDelete
  2. Schitterend mooi en kan je lekker smullen.
    Goed weekeinde en groetjes Els

    ReplyDelete
  3. Een héél mooie swap heb je ontvangen..
    En nog een reep toe!! Een beetje op de lijn letten he!! :)


    Groetjes, Toos

    ReplyDelete
  4. Oh die is mooi zeg!! Súper! Geniet er lekker van:)
    Goed weekend,

    Groetjes,Brenda

    ReplyDelete
  5. leuke swap heb je ontvangen! heel mooi gemaakt en die reep, mjammie jij boft!

    ReplyDelete
  6. Leuk swap, zeker erg lekker!
    mmm, heerlijk. Je maakt leuke dingen, ik kwam toevallig op je blog, soms vind ik het heerlijk om te bloghoppen.
    xoxo Annette

    ReplyDelete