Hij zat in de post vandaag!! De theeswap!
Erg mooi geworden, met bruin en lichtblauw. Prachtig! En een lekkere reep erbij, mmm
Dankjewel Annemiek!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Wat lief en nog lekker ook. Lief kadootje meis
ReplyDeleteLiefs Lia
Schitterend mooi en kan je lekker smullen.
ReplyDeleteGoed weekeinde en groetjes Els
Een héél mooie swap heb je ontvangen..
ReplyDeleteEn nog een reep toe!! Een beetje op de lijn letten he!! :)
Groetjes, Toos
Oh die is mooi zeg!! Súper! Geniet er lekker van:)
ReplyDeleteGoed weekend,
Groetjes,Brenda
leuke swap heb je ontvangen! heel mooi gemaakt en die reep, mjammie jij boft!
ReplyDeleteLeuk swap, zeker erg lekker!
ReplyDeletemmm, heerlijk. Je maakt leuke dingen, ik kwam toevallig op je blog, soms vind ik het heerlijk om te bloghoppen.
xoxo Annette