Toen zat ik te bedenken wat ik zou maken.... iets met hout....hmmmm... googelen!! Deze vond ik erg leuk, dus zo gezegd...
Create a critter cart voor een leuk haardvuurtje en met de hand een marshmallow geknipt aan een stokje.
Toen bedacht ik dat een chocoladelikeurtje misschien wel leuk was om erbij te geven, maar bij de Dirck3 geen likeurtje te vinden... nu ben ik niet voor 1 gat te vangen, als ik iets in m'n kop heb heb ik t niet in m'n kont, dus... googelen!! En ja hoor, receptje voor chocoladelikeur. Mmmm. Ik heb het geproefd en het was heerlijk, maar misschien zou ik er volgende keer nog iets meer drank in gooien.

Omdat de collega een gezin heeft en m'n moeder ook geen drank lust heb ik er nog een potje voor chocolademelk bijgedaan. Een laagje suiker, laagje cacaopoeder, laagje gecrushte mintkussentjes (das zooo lekker, een beetje After Eight gevoel krijg je daarvan), een laagje pure chocoladestukjes (gewoon om het nog choco-eriger te maken) en een laagje spekkies om in kleine stukjes over de warme choco te strooien. Alleen nog warme melk toevoegen en mjammie.
En last but not least wat lekkere bonbonnetjes. Deze wel gewoon uit de winkel hoor ;o)
Zo heb je in no time een heel persoonlijk, lekker en origineel cadeautje!



Geweldig leuk Marlies en hier zullen de ontvangers vast heel lekker genieten.
ReplyDeleteGroetjes Els
Wat een gaaf bedanksetje zo. Ziet er prachtig uit en klinkt allemaal heel lekker.
ReplyDeleteLijkt me inderdaad erg lekker.
ReplyDeletemjammie wat een bofferds.....
ReplyDelete