translate

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Bedankjes

Voor mijn ouders en een collega van mijn vader een bedankje gemaakt voor alle hulp bij het hout hakken. Jawel we zijn er eindelijk klaar mee. Nou ja, er staat nog een zak, maar dat zijn zulke enorme rare/harde stronken, dat we die voor gezien houden en naar de stort brengen. Die kregen we niet klein.

Toen zat ik te bedenken wat ik zou maken.... iets met hout....hmmmm... googelen!! Deze vond ik erg leuk, dus zo gezegd...

 Create a critter cart voor een leuk haardvuurtje en met de hand een marshmallow geknipt aan een stokje.

Toen bedacht ik dat een chocoladelikeurtje misschien wel leuk was om erbij te geven, maar bij de Dirck3 geen likeurtje te vinden... nu ben ik niet voor 1 gat te vangen, als ik iets in m'n kop heb heb ik t niet in m'n kont, dus... googelen!! En ja hoor, receptje voor chocoladelikeur. Mmmm. Ik heb het geproefd en het was heerlijk, maar misschien zou ik er volgende keer nog iets meer drank in gooien.

Omdat de collega een gezin heeft en m'n moeder ook geen drank lust heb ik er nog een potje voor chocolademelk bijgedaan. Een laagje suiker, laagje cacaopoeder, laagje gecrushte mintkussentjes (das zooo lekker, een beetje After Eight gevoel krijg je daarvan), een laagje pure chocoladestukjes (gewoon om het nog choco-eriger te maken) en een laagje spekkies om in kleine stukjes over de warme choco te strooien. Alleen nog warme melk toevoegen en mjammie.
 En last but not least wat lekkere bonbonnetjes. Deze wel gewoon uit de winkel hoor ;o)

Zo heb je in no time een heel persoonlijk, lekker en origineel cadeautje!

4 comments:

  1. Geweldig leuk Marlies en hier zullen de ontvangers vast heel lekker genieten.
    Groetjes Els

    ReplyDelete
  2. Wat een gaaf bedanksetje zo. Ziet er prachtig uit en klinkt allemaal heel lekker.

    ReplyDelete