Ik heb van de week al wat berichtjes geschreven maar nog niet gepost. En nu is degene die ik het eerst geschreven heb wel ingevoegd, maar onder de anderen.... hmmmmmm..... ik heb geen idee hoe ik dat moet veranderen, dus wil je de post lezen, dan moet je even naar beneden scrollen.
Hoi!
Ik ben Marlies. Ben getrouwd en heb twee kindjes, die inmiddels alweer zo snel groot worden dat je ze haast geen kindJES meer kunt noemen.
Op dit blog laat ik mijn creatieve uitspattingen zien en ook soms wat persoonlijke dingen. Wat met scrapbooken begon heb ik nu uitgebreid tot 'paper crafting" want het is zo leuk om met papier te werken. Niet alleen layouts of mini albums, maar ook kastjes bekleden, home deco spulletjes maken en kadootjes inpakken. Waar ik maar zin in heb of wat er maar op mijn pad komt. Als het met knutselen te maken heeft vind ik het leuk ;o)
No comments:
Post a Comment