Deze vond ik zo leuk van Fabulously Artsy dat ik m al tijden in m'n achterhoofd had om te maken.
Leuk om te doen!!
Hij is inmiddels naar de nieuwe eigenaresse, dus ik kan m laten zien;o)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Met een passie voor papier doe ik aan scrapbooking. Maar ook kaarten, cadeauverpakkingen en traktaties maken. Eigenlijk vind ik ...
Ziet er mooi uit alleen begrijp ik niet goed hoe je het moet gebruiken.
ReplyDeleteLieve groetjes Lia