Nu had ik van de week een foldertje van Zwijsen van school gekregen, die ik heel graag wilde gebruiken als inspiratie voor een LO waar dat goed zou uitkomen. Deze:
Ik moet zeggen dat de Lo er in mijn hoofd rustiger uitzag LOL
De blaadjes heb ik gemaakt met een nieuwe stans van Marianne design. Ik had nog een bon van Pipoos over (wie wat bewaard die heeft wat!!) en dit vond ik zo'n mooi bloemetje. Het is een stans en emboss ding, moest wel even kijken hoe dat nou werkte met zo'n rubber matje
Ook zag ik meteen als ik die bloem nou stans en emboss dan kan ik de blaadjes eraf knippen en als boombladeren gebruiken. Handig want die probeer ik atijd maar een beetje zelf te knippen. Gaat goed hoor, maar met zo'n ge-embossed nerfje staat toch wel heel mooi ;o)
de stansjes
Van kraft papier even eentje in elkaar geflanst
De afgeknipte blaadjes

Leuke layout. Geloof ook wel dat het druk over komt door de drie foto's. Maar ik herken ook je gevoel dat je perse iets wil gebruiken, en tja foto's op een bepaalde maat maken wil ook niet altijd lukken. Vind vooral de boom met de diertjes erin zo leuk.
ReplyDeleteik vind hem helemaal leuk geworden;ik was bij die van mij niet van plan om zoveel te gebruiken maar ja, sommige dingen horen er nou eenmaal bij :)
ReplyDeleteWat een heerlijke Lo heb je gemaakt. Kan ik echt van genieten omdat er veel op te zien is. Erg leuke detials
ReplyDeleteGroetjes Els