Nog drie pompoenen gemaakt. Dit keer van een jute zak (lees:sinterklaaszak, whahaha) Erin heb ik wat piepschuimen blokjes gedaan en een handje grind om ze niet te laten wegwaaien. Dan kan de regen er lekker doorheen lopen aangezien ze buiten op het bankje liggen ;o)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


Met die jute stof zijn ze ook leuk zeg.
ReplyDeleteWat een prachtige decoratie heb je gemaakt. Super leuk hoor. Groetjes Els
ReplyDelete