Dit weekend hebben we weer wat getackeld in de tuin. We hadden een boom staan, nou ja het was meer een dorre stronk, waartegen de vorige bewoners een aantal klimop planten, een aantal rozenstruiken en een vlierbes tegenaan hadden gekwakt. Een groot zooitje dus, stond ze rommelig.
Het gaat om het geval rechts van de lantaarnpaal
Afgezaagde stronk
Dit weekend moest de stronk er dan ook aan geloven. Wat een klus! Pffff. Patrick heeft zichzelf echt overtroffen en staan buffelen. Alleen al de kleinere wortels losmaken om het worteldoek bloot te leggen was een hels karwei en dat waren nog niet eens de wortels van die grote stronk! Maar.... Het is gelukt!!
Pat vond het een leuk idee om er een 'firepit' van te maken. Niet zo diep als we in gedachten hadden, maar netjes staat het wel met de vuurkorf erin.
Kijk m gaan
Het was echt een hele klus!
Lukt niet!!
Bijna!
Tadaaaa. Kanjer!
En zo is ie helemaal opgeruimd met de vuurkorf erin...






Ziet er een stuk beter uit zo en je manneke is echt wel een kanjer. Groetjes Els
ReplyDelete