translate

Followers

Monday, September 26, 2011

tuin

Tijdje niet geblogd. Wel druk geweest, maar niet met erg interessante dingen ;o) Dat heb je wel eens...

Dit weekend hebben we weer wat getackeld in de tuin. We hadden een boom staan, nou ja het was meer een dorre stronk, waartegen de vorige bewoners een aantal klimop planten, een aantal rozenstruiken en een vlierbes tegenaan hadden gekwakt. Een groot zooitje dus, stond ze rommelig.
Het gaat om het geval rechts van de lantaarnpaal

Die heb ik afgezaagd en wat gaf dat een andere blik aan de tuin zeg! Wow! Het was echt zo'n verschil in ruimte, licht en niet zo armoedig.
Afgezaagde stronk

Dit weekend moest de stronk er dan ook aan geloven. Wat een klus! Pffff. Patrick heeft zichzelf echt overtroffen en staan buffelen. Alleen al de kleinere wortels losmaken om het worteldoek bloot te leggen was een hels karwei en dat waren nog niet eens de wortels van die grote stronk! Maar.... Het is gelukt!!
Pat vond het een leuk idee om er een 'firepit' van te maken. Niet zo diep als we in gedachten hadden, maar netjes staat het wel met de vuurkorf erin.
 
Kijk m gaan

Het was echt een hele klus!

Lukt niet!!

Bijna!

Tadaaaa. Kanjer!

En zo is ie helemaal opgeruimd met de vuurkorf erin...

Zo langzamerhand wordt het steeds meer onze tuin. Heel leuk!

1 comment:

  1. Ziet er een stuk beter uit zo en je manneke is echt wel een kanjer. Groetjes Els

    ReplyDelete